10 Mart 2012 Cumartesi

KATRE ECRİN :))

Ürünlerimi yaparken hep heycanlanırım , kendi çocuğuma yapıyormuşum gibi hevesle başlıyorum ürünlerimi tek tek işlemeye, Henüz yayına koymadan ürün sahipleri değerli üyelerimin merakı gitmeden önce ben kucaklıyorum onları :) önce ben beğenmeliyim içime sinmeliki yayına koymalıyım onları, bir iş yapıyorsam hakkını vermeliyim :) ilk tasarladığım ürünlerden biridir  vız vız arı :)) Anneciği hevesle beklerken yavrusunu  bende hevesle özenerek işledim kıyafetini-baddaniyesini yastığını:) veee işte sonuç :) ''KARE ECRİN'' bebek doğmuş ve giymiş bile :))
okadar mutlu oluyorumki onların üzerinde kendi ürünlerimi görünce ayrı bir heycan kaplıyor içimi ..
üyelerimin mankenlerimin herbiri özeldir değerlidir benim için onlar MUTLUYSA bende mutluyum...
Mutlu günlerde giy şansın bol olsun ''ECRİN'' bebek.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder